Esta noche de San Juan se cierran las fiestas por todo lo alto en el parque Eskurtze.
 
A las 19:00 habrá reparto de batidos, a las 20:30 comenzará el directo de la romería de Altxa Porru y a las 22:00 encendido del fuego.
 

¡Os vemos allí!


Gaurko San Juan gauean, jaiei amaiera borobila emango diegu Eskurtze parkean.
19:00etan irabiaki-banaketa egongo da, 20:30ean Altxa Porru erromeriaren zuzenekoa hasiko da, eta 22:00etan sua piztuko dugu.

Bertan ikusiko dugu elkar!

 

#bilbao #bilbo #iralabarri #irala #auzokojaiak #jaiak #fiestas #fiestasdelbarrio #zarzuela #rock #kontzertuak #musika #conciertos #bedmar